Homefitness 4 You, een vertrouwd adres


Klanten reviews

Homefitness 4 You hecht veel waarde aan klantervaringen. Wij proberen deze zoveel mogelijk te verzamelen om daardoor onze service te kunnen verbeteren. Wie kan immers betere tips geven dan tevreden of juist ontevreden klanten? Om dit zo transparant mogelijk te kunnen doen roepen wij hiervoor hulp in van externe organisaties zoals bijvoorbeeld KIYOH en de FEEDBACK COMPANY. Dit zijn onafhankelijke partijen welke alle reviews strikt bijhouden.

Klik op onderstaande logo's om onze klantervaringen te lezen

Qshops Keurmerk

Qshops keurmerk

Het Qshops keurmerk bied zekerheid voor de aankoop. Mocht er een geschil ontstaan tussen koper en verkoper dan helpt Qshops u een handje mee. Ook betekend dit dat de webshop voldoet aan de richtlijnen die opgegeven zijn door het ministerie van economische zaken. Wij zijn een gecertificeerde shop sinds 2008!

Veilig en vertrouwd betalen via Multisafepay

Betalen verloopt via uw eigen vertrouwde bank. Naast bankbetalingen kunt u ook afrekenen met Paypal en Creditcard. Tevens bieden wij Achteraf betalen aan. Multisafepay heeft een breed scala aan betaal mogelijkheden, zo ook voor Belgische en Duitse klanten (SOFOR en Bancontant/ Mistercash) Lees hier meer

Bereikbaarheid

Tijdens kantooruren zijn wij eenvoudig te bereiken. Onze klantenservice zit op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur voor u klaar. Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en live chat. Vragen per e-mail worden in de regel binnen 24 uur in behandeling genomen. Lees hier meer

Vertrouwd verzenden via GLS en PostNL

Bestellingen worden uitgeleverd door PostNL en GLS. Beide organisaties hebben veel ervaring in het bezorgen van pakketten. Dagelijks verzend homefitness4you.nl vele pakketten. Dankzij een vertrouwde en langdurige samenwerking met beide partijen, worden bestellingen zeer snel bezorgt bij de klant. Nadat de pakketten zijn ingescand door de chauffeur van de pakketdienst, ontvangt de klant een email met daarin een track en trace code. Door middel van deze code kan de bestelling gevolgd worden, waardoor de klant een indicatie heeft van de bezorging. Indien de chauffeur aan een "gesloten deur" staat, wordt er een kaartje in de brievenbus achtergelaten. Door middel van dit kaartje wordt de klant op de hoogte gebracht van de tweede bezorgpoging. Tevens is het mogelijk om door middel van dit kaartje een bezorgafspraak te maken met de betreffende pakketdienst. Instructies hiervoor, staan vermeld op het kaartje. Lees hier meer